במהלך כמעט 10 השנים בהן אני עוסקת בשיווק באינטרנט, אני פועלת במגוון גדול של כלים ויישומים, ומי שמכיר את מאמריי - יודע כי אני תמיד מהללת את אמצעי השיווק בניוזלטר.
דף בפייסבוק, דפי נחיתה לקמפיינים ממוקדים באדוורדס ואמצעים אחרים - כולם נהדרים, אבל אין עוד אמצעי הפצה יעיל כמו הניוזלטר לצורך קריאה לפעולה ויצירת המרות (רכישות או לידים) בעסק.
בניתם בסיס נתונים איכותי של לקוחות ואתם מדוורים אליהם, אבל שום דבר לא קורה?
להלן רשימת המלצות ליצירת הניוזלטר המושלם:
1. הכותרת -
שורת הכותרת של הדיוור היא השורה אותה יראה כל אחד מהמנויים שלכם, ולפיה יקבל את ההחלטה אם לפתוח ולקרוא את הניוזלטר, או להשליך אותו לאשפה.
על מנת לתפוס את תשומת הלב של הקורא ולשכנע אותו להמשיך ולקרוא - עליכם ליצור שורת כותרת מעניינת, המגלמת בה הבטחה לתועלת עבור הקורא.
אל תקראו לניוזלטר שלכם "חדשות קידום אתרים - גליון 123", אלא "בחירת מילות מפתח - המדריך המלא". כך, מקבל הדיוור מבין כבר משורת הכותרת מה הוא יקבל בדיוור, ובמידה ומדובר בנושא מעניין - יתפתה יותר לפתוח.
2. תוכן אובייקטיבי ולא מכירתי
בדומה לאתרי מאמרים - ניזולטר היא מדיה בה מצפים הקוראים לקבל מידע מקצועי אובייקטיבי, ולא מבצעי מכירות. אל תבינו אותי לא נכון - אפשר לשלב גם מידע על מבצע אחד או שניים בניוזלטר, אבל מרכז התוכן צריך להיות מעשיר איכו
מיכל מורנו הנה מנהלת פרוייקטים בחברת מורנו'ס שיווק באינטרנט ועורכת ראשית באתר מאמרים - הספרייה הגדולה בישראל להפצת מאמרים לשימוש חופשי ברשת האינטרנט